Brand Management 2023

Program 3. 10. 2023

Představujeme klíčové řečníky:

Program

Jenni Romaniuk

International Director, Ehrenberg-Bass Institute

Jenni je přední expertkou na hodnotu značky, mentální dostupnost, metriky zdraví značky, efektivitu reklamy, symboly značky, WOM a roli loajality a růstu. Prostřednictvím své práce v Ehrenberg-Bass Institute poskytovala poradenství mnoha největším světovým značkám.

Jenni je poutavá a zábavná hlavní řečnice, která prezentovala svůj výzkum na předních konferencích po celém světě.

Její knihy navždy změní způsob, jakým přemýšlíte o marketingu. Nejnovější kniha Better Brand Health: Measures and Metrics in a How Brands Grow World je určena každému, kdo se chce zlepšit v měření značky a zlepšit sledování zdraví své značky.

Je také autorkou knihy Building Distinctive Brand Assets a How Brands Grow Part 2, kterou napsala ve spolupráci s profesorem Byronem Sharpem.  Tato kniha stejně jako její první díl otřásla celým oborem a je povinnou četbou pro všechny, kdo to se značkami myslí vážně. Vychází z nových poznatků o nákupním chování a významu značek. Nabízí ucelený plán pro růst značek a produktivity marketingu. Vychází z prokázaných pravidla fungování marketingu založených na dlouhodobých robustních analýzách napříč trhy a kategoriemi.

Více o Jenni Romaniuk najdete zde.

Program

Les Binet

Group Head of Effectiveness, adam&eveDDB

Les je světově uznávaným odborníkem na efektivitu a hodnocení marketingu a pravděpodobně získal v této oblasti více ocenění než kdokoli jiný. V roce 2014 mu Institut of Practitioners in Advertising (IPA) jako uznání těchto úspěchů udělil Prezidentskou medaili, nejvyšší vyznamenání, které může udělit.

Pozor, tento uznávaný expert na ekonometrii není žádný suchý teoretik! Za poslední 30 let naplánoval nespočet kampaní, které měly výjimečné výsledky. Jeho kniha The Long and Short of it (spoluautorem je Peter Field) patří v branži k nejcitovanějším.

Jak uvedl CMO společnosti Unilever, „Les a Peter významně přispěli k našemu pochopení toho, jak marketing řídí růst a zisk značek. Všichni marketéři by jim měli věnovat pozornost.“

V posledních letech se Les zaměřil na to, jak digitální revoluce mění pravidla. Spolupracuje se značkami jako je Google, YouTube, Facebook, LinkedIn a Amazon.

Zejména Lesova práce na konceptu Share of Search jako marketingové metrice v současné době způsobuje rozruch ve světě průzkumu trhu.