3 / 10 / 2024
Cubex Centrum, Praha
  • 400+
    účastníků
  • 6
    hodin programu
  • 3
    hodiny networkingu

Téma ročníku 2024:

Married to Creativity

brand_management_2024_web.jpg
Registrace za nejlepší cenu je otevřená, pouze 400 míst v prodeji!
Registrovat se

Jaký bude klíčový řečník?

Sir John Hegarty

Zakladatel, Kreativec

Bartle Bogle Hegarty (BBH), The Garage Soho a The Business of Creativity

Málokdo měl takový vliv na marketingovou kreativitu jako John Hegarty. Na globální reklamní scéně se pohybuje již více než šest desetiletí a spolupracoval se značkami jako Levi's, Audi, Axe, British Airways a Johnnie Walker. V roce 1970 byl u zrodu agentury Saatchi and Saatchi a o 12 let později založil s Johnem Bartlem a Nigelem Boglem vlastní agenturu Bartle Bogle Hegarty (BBH), která má nyní pobočky v Londýně, New Yorku, Singapuru, Stockholmu, Šanghaji, Bombaji a Los Angeles.

Získal nespočet kreativních ocenění včetně ceny prezidenta D&AD za mimořádné úspěchy. V roce 2007 mu britská královna udělila titul Sir a v roce 2011 obdržel první cenu Lva svatého Marka na festivalu kreativity v Cannes. V roce 2011 vyšla jeho první kniha „Hegarty on Advertising – Turning Intelligence into Magic“ a o tři roky později vyšla „Hegarty on Creativity – there are no rules" (česky Hegarty o kreativitě – Pravidla neexistují, 2015) V roce 2014 John spoluzaložil společnost The Garage Soho, která investuje do startupů a je založena na přesvědčení, že věří v budování značek.

John právě spustil nový online 8týdenní kurz s názvem The Business of Creativity.

sjh_landscape_colour.jpg

Ohlasy v médiích

Podívejte se, co se píše o Brand Managementu.
Zobrazit další

Aktuálně z Blue Events

Zobrazit archiv aktualit
Sales Management 2024: Od akvizice po servis
13. 05. 2024
Nové trendy se propisují do všech fází obchodního procesu od akvizice zákazníků přes správnou správu prodejního procesu po finální servis zajišťující
Zobrazit článek
Communication Summit 2024: Hlavně pozitivně!
12. 05. 2024
V časech špatných zpráv funguje pozitivní komunikace. Co ale vaše cílová skupina vnímá jako pozitivní? Jaké problémy řeší? Letošní ročník
Zobrazit článek
Inovácie nie sú vždy len o zavádzaní nových technológií
29. 04. 2024
Rekordný počet účastníkov privítal tohtoročnú konferenciu New Retail Summit z produkcie Blue Events, ktorá sa konala v posledný aprílový týždeň v
Zobrazit článek