30 / 9 / 2025 Odpolední blok
gaming_bg_2.jpg

Brand Management 2025 Speciál

Součástí hlavního programu konference

Dostaňte vaší značku do hry!

Odpolední speciál v rámci konference Brand Management 2025 ukáže, jak mohou značky smysluplně vstoupit do světa gamingu a herních komunit. Nabídne praktické příklady, aktuální data i inspiraci pro brand a marketing manažery, kteří hledají nové způsoby, jak oslovit publikum – nejen z generace Z.

Staňte se partnerem speciálu

Co si odnesete & na co se můžete těšit

Program je určen profesionálům z oblasti brand managementu, marketingu, PR a digitálních inovací, kteří chtějí pochopit herní prostředí jako kulturní fenomén a byznysovou příležitost.

Pavel Hacker
Moderuje Pavel Hacker

Praktické příklady z českých brand–gaming kampaní

Reálné vhledy, jak značky přirozeně vstupují do herního prostředí

Q&A s marketingovým ředitelem Kingdom Come: Deliverance

Pochopení mindsetu herní komunity a očekávání mladého publika

Nové argumenty a nápady pro přesvědčení interních stakeholderů

Panelová diskuze s odborníky na herní marketing

Program

úterý - 30 / 9 / 2025

16:00-18:30

Speciál: Brand Gaming

Moderuje:
Pavel Hacker , murmur intelligence Europe
O čem to bude?

Herní prostředí a e-sport představují pro značky obrovský potenciál, jak oslovit nové generace zákazníků a budovat hlubší vztah s komunitami. Proto jsme připravili speciál na téma Brand Gaming.  

Dozvíte se, jak může Vaše značka smysluplně vstoupit do světa gamingu. Pokud už jste to zkusili, je to příležitost sdílet zkušenosti s ostatními odborníky a nadšenci. Představíme úspěšné spolupráce značek s hráči, týmy a platformami a ukážeme, jak dostat Vaši značku do hry.  

Reklama, kterou lidé milují: co se můžeme naučit od gamingu
Ladislav Dyntar
Ladislav Dyntar Founder & CEO, Good Game
16:00-18:30

Reklama, kterou lidé milují: co se můžeme naučit od gamingu

O čem to bude?

Esport a gaming sledují stovky milionů lidí po celém světě a jen v Česku hraje přes 4 miliony lidí. Pro generaci Z jsou hry koníčkem číslo jedna a hráči a influenceři novými celebritami. Tato komunita nabízí značkám unikátní příležitost k autentické a efektivní komunikaci. Co ale v herním světě opravdu funguje a co naopak hráči neodpouští?

Ladislav Dyntar

Ladislav Dyntar

Founder & CEO, Good Game

Ladislav Dyntar působí v herním prostředí už přes dvě dekády. Svou kariéru odstartoval založením herního týmu eSuba, záhy si však uvědomil, že jako profesionální hráč nejspíše neprorazí. Zaměřil se proto na využití obchodního a strategického potenciálu herního prostředí. Pod jeho vedením se eSuba a následně i agentura Good Game staly jedněmi z nejvýznamnějších značek ve střední Evropě. Dnes pomáhá firmám jako Mastercard či L’Oréal vytvářet a realizovat úspěšné herní a esportové kampaně.

Rozhovor s marketingovým ředitelem Kingdom Come: Deliverance
Jiří Rýdl
Jiří Rýdl Marketing Director, Warhorse Studios
16:00-18:30

Rozhovor s marketingovým ředitelem Kingdom Come: Deliverance

O čem to bude?

Jak přemýšlí o značce a komunitě studio, které stojí za globálně úspěšnou hrou Kingdom Come: Deliverance? A co si skutečně myslí o marketingových spolupracích herní vývojáři?

Jiří Rýdl, marketingový ředitel Warhorse Studios, nabídne pohled zevnitř zavedeného herního studia s autentickým přístupem ke komunitě, obsahu i značkám. V otevřeném rozhovoru s Pavlem Hackerem zazní, jaké mají vývojáři očekávání od spoluprací se značkami, co v herním prostředí funguje a co naopak působí nepatřičně. Dozvíte se, proč se Warhorse dlouhodobě spoléhá spíš na organickou pozornost než placené kampaně – a jakou roli v tom hraje vztah se samotnými hráči.

Rozhovor bude inspirací pro každou značku, která chce do herního prostředí vstoupit smysluplně a s respektem k herní kultuře.

Jiří Rýdl

Jiří Rýdl

Marketing Director, Warhorse Studios

Ve Warhorse Studios pracuje už od roku 2014, kdy začínal v oddělení PR a následně se posunul do role marketingového manažera a setrval v ní až do roku 2022. Poté působil na podobné pozici ve skupině Cimex Invest, pod které spadá síť Orea Hotels & Resorts. Letos v květnu se do Warhorse vrátil a má opět na starosti marketingovou strategii a budování brandu českého studia, jež vytvořilo velmi úspěšnou herní sérii Kingdom Come: Deliverance, které se po světě prodalo více než 13 milionů kusů.

Značky ve hrách: kde se setkává vášeň a smysl
Ondrej Rapčan
Ondrej Rapčan Marketing Manager, Mastercard
Marek Botha
Marek Botha specialista marketingové komunikace, Komerční Banka
16:00-18:30

Značky ve hrách: kde se setkává vášeň a smysl

O čem to bude?

Gaming už dávno není jen o zábavě – je to kulturní prostor, kde mladá generace žije, komunikuje a navazuje vztahy. Mastercard tento svět podporuje nejen svým logem, ale i s dlouhodobým cílem budovat autentické spojení se svým publikem. V době, kdy je gaming jednou z hlavních vášní mladých lidí, je pro značky klíčové stát se součástí jejich světa. Značky mohou v gamingu najít nejen viditelnost, ale i smysl – a vášeň hráčů se stává nejcennější měnou dnešního marketingu

Ondrej Rapčan

Ondrej Rapčan

Marketing Manager, Mastercard

Působí jako marketingový manažer pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Mastercard. Věnuje se strategickému marketingu, partnerstvím, inovacím v oblasti digitálních zážitků, ale také eventům. Zaměřuje se na propojování značky Mastercard s kulturními a technologickými trendy, včetně oblasti gamingu a esportu.

Marek Botha

Marek Botha

specialista marketingové komunikace, Komerční Banka
Gamifikace v marketingu – Nová pravidla zapojení zákazníka
Zdeněk Kvasnica
Zdeněk Kvasnica Project Lead, Bohemia Interactive
16:00-18:30

Gamifikace v marketingu – Nová pravidla zapojení zákazníka

O čem to bude?

Získat a udržet pozornost dnešního zákazníka je pro značky stále náročnější úkol. Nastupující generace vyrostly v digitálním prostředí a tradiční marketingové kanály na ně často nefungují podle očekávání. Jak tedy na ně účinně a eticky cílit, aniž by reklama působila jako rušivý element?

Jednou z nejrychleji rostoucích cest je gamifikace – využití herních principů a interaktivního designu pro budování engagementu a prohlubování vztahu se značkou. Právě herní studia, která stojí na pomezí technologií, designu a psychologie, mají unikátní vhled do toho, jak lze herní mechaniky přenášet do prostředí marketingu a zákaznické zkušenosti.

Nabídneme pohled „ze zákulisí“ tvorby gamifikovaných řešení. Dozvíte se:

• Jaké základní principy a mechaniky z herního světa nacházejí uplatnění v marketingové komunikaci

• Proč je gamifikace stále žádanější i pro státní a neziskové instituce, nejen pro komerční značky (včetně příkladu náborové hry NeŠkola)

• Jaké jsou klíčové kroky při zadání a realizaci gamifikovaného projektu – od nápadu přes vývoj až po spuštění

• Jak mohou agentury a firmy s herními studii spolupracovat na tvorbě inovativních řešení

Zdeněk Kvasnica

Zdeněk Kvasnica

Project Lead, Bohemia Interactive

Odborník na herní design, brand gaming a inovace ve vzdělávání. Po studiích na FMK UTB ve Zlíně (2009–2012) pokračoval na UMPRUM v Ateliéru grafického designu a nových médií (prof. Petr Babák). V rámci akademie vedl konzultace v Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace, spolupodílel se na rozvoji Digital Product studia a pomohl odstartovat nový Game Design směr na Scholastice, kde v roce 2022 vedl ateliér grafického designu.
Je pravidelným hostem konferencí a univerzit – mj. Brno Biennial / Unbreak My Copy, PechaKucha Brno & Praha, UP Olomouc, UMPRUM, VUT Brno, ČVUT, Bauhaus University Weimar, Kunstverein Leipzig či Museum Kampa. Jeho práce a projekty se objevily v titulech jako It’s Nice That, Printed Pages, Communication Arts, Revolver Revue, Typodarium či Car Design News.

Na Brand Managementu se zaměří na praktické využití herních principů v brand buildingu, na design interaktivit, komunit a metriky dopadu (engagement, retence, brand lift).

Jak dermokosmetická značka dokázala oslovit GenZ skrze gaming
Tomáš Bubelíny
Tomáš Bubelíny Advocacy & Influence Lead Professional Products Division, L'Oréal
16:00-18:30

Jak dermokosmetická značka dokázala oslovit GenZ skrze gaming

O čem to bude?

La Roche-Posay, francouzská dermokosmetická značka, odvážně vstoupila do herního světa s kampaní "Effaclar Anti-Acne Speedrun". Cílem bylo efektivně oslovit a angažovat mladé muže, hráče online videoher, a přivést je do kategorie dermokosmetiky. Díky integraci produktu Effaclar přímo do Fortnite a spolupráci s klíčovými gamingovými influencery, La Roche-Posay nejenže výrazně zvýšila povědomí o značce, ale také dosáhla impozantního růstu prodejů.

Tomáš Bubelíny

Tomáš Bubelíny

Advocacy & Influence Lead Professional Products Division, L'Oréal

Tomáš Bubelíny je mladý profesionál s vášní pro digitální marketing, influencer marketing a inovativní přístupy. V oblasti fashion a beauty získal během čtyřletého působení ve společnosti L'Oréal Groupe rozsáhlé zkušenosti, kdy zastával pozice od luxusního marketingu přes produktový management až po digitální a influencer marketing. Mezi jeho klíčové úspěchy patří ocenění Golden Effie za kampaň Effaclar Anti-acne Speedrun a úspěšná realizace projektu Cerawards pro značku CeraVe do kterého se zapojilo až 120 tvůrců z 3 zemí.

Panelová diskuze
Panelisté:
Zobrazit celý program

Partneři speciálu: Brand Gaming

Chcete se stát partnerem?

Značky i agentury mají možnost stát se součástí programu – ať už formou případové studie, účasti v diskuzi nebo formou partnerské prezentace.

Spojte se s profesionály, kteří mění způsob, jakým značky komunikují se světem.

Mám zájem o partnerství