30 / 9 / 2025 Odpolední blok
gaming_bg_2.jpg

Brand Management 2025 Speciál

Součástí hlavního programu konference

Dostaňte vaší značku do hry!

Odpolední speciál v rámci konference Brand Management 2025 ukáže, jak mohou značky smysluplně vstoupit do světa gamingu a herních komunit. Nabídne praktické příklady, aktuální data i inspiraci pro brand a marketing manažery, kteří hledají nové způsoby, jak oslovit publikum – nejen z generace Z.

Staňte se partnerem speciálu

Co si odnesete & na co se můžete těšit

Program je určen profesionálům z oblasti brand managementu, marketingu, PR a digitálních inovací, kteří chtějí pochopit herní prostředí jako kulturní fenomén a byznysovou příležitost.

Pavel Hacker
Moderuje Pavel Hacker

Praktické příklady z českých brand–gaming kampaní

Reálné vhledy, jak značky přirozeně vstupují do herního prostředí

Q&A s marketingovým ředitelem Kingdom Come: Deliverance

Pochopení mindsetu herní komunity a očekávání mladého publika

Nové argumenty a nápady pro přesvědčení interních stakeholderů

Panelová diskuze s odborníky na herní marketing

Partneři speciálu: Brand Gaming

Chcete se stát partnerem?

Značky i agentury mají možnost stát se součástí programu – ať už formou případové studie, účasti v diskuzi nebo formou partnerské prezentace.

Spojte se s profesionály, kteří mění způsob, jakým značky komunikují se světem.

Mám zájem o partnerství